Derde en vierde dag - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Arie Ippel - WaarBenJij.nu Derde en vierde dag - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Arie Ippel - WaarBenJij.nu

Derde en vierde dag

Door: Arie

Blijf op de hoogte en volg Arie

05 Maart 2019 | Costa Rica, Tortuguero

Maandag 4 maart met de Auto naar La Pavona om daar met de boot naar Tortuguero te varen. In de morgen was het nog wel twijfelachtig omdat het water vanwege de droogte erg laag stond en er mogelijk geen boten vertrokken. Na een check via de reisorganisatie bleek dat men met kleinere boten opereerde.
Wij hadden met z'n vieren een priveboot met weinig diepgang.
De schroef stond af en toe wel zand te happen maar hebben wij het gehaald. Wel in 1 uur en 20 min. I.p.v. 45 min.
Na aankomst een welkomstdrankje en lekkere lunch.
In de middag over het complex gewandeld en veel dieren gespot. Zie foto's.
Dinsdag 5 maart met de boot een twee en een half uur durende tocht gemaakt door de mangrove en in de middag een bezoek gebracht aan het dorpje Tortuguero.
Een prachtige natuur met veel flora en fauna.
Morgen 6 maart gaan wij naar La Fortuna (Arenal)
Groeten vanuit Tortuguero.

Foto's Tortuguero geüpload!

(Slechte start gehad om scherpe foto's te krijgen
Zeker kleine kikkers en zo.
Autostand heeft alleen een "meerpunts" scherpte meting
Nu close-ups met maximale zoom op stand P, waarmee scherpstelling alleen op het centrum plaatsvindt.)

• 06 Maart 2019 - 15:59

Michelle:

Oooh hahaha... naja jullie hebben het wel gehaald :) dan maar iets langer met het bootje onderweg.
    Ben benieuwd naar de volgende foto's!