Zevende en achtste dag - Reisverslag uit Bijagua, Costa Rica van Arie Ippel - WaarBenJij.nu Zevende en achtste dag - Reisverslag uit Bijagua, Costa Rica van Arie Ippel - WaarBenJij.nu

Zevende en achtste dag

Door: Arie

Blijf op de hoogte en volg Arie

09 Maart 2019 | Costa Rica, Bijagua

Wij zitten nu in een lodge bij een experimental Farm
Vanmorgen van de eigenaars een heerlijk ontbijt gehad met aansluitend een tour over de farm.
Daarna mochten wij zelf Chocolade maken. Echt leuk. Zie foto's
Als uitstapje naar de waterval van Rio Celeste gereden waar wij een wandeling van twee en een half uur door het bos hebben gemaakt.
Het water van de rivier heeft op sommige plekken een onechte kleur, dus geen fotoshop gebruikt.
Ook nog een vrij giftige slang op de foto gezet.
Deze moest en zou ik in close-up hebben.
Toen ik de foto maakte werd ik door een local naar achteren getrokken.
Deze is erg giftig zei hij.
Met een 3e orgaan is hij in staat om zeer nauwkeurig zijn prooi te detecteren. Een aanval is 99,9% trefzeker.
Geen paniek ik ben er nog.
Morgen gaan wij door naar Monteverde.
Groeten van ons vier
Pure Vida.

• 10 Maart 2019 - 13:26

Jeanette:

....zo vader zo zoon...
    Morgen eet ma bij ons dan zak ik het verslag en de fotos laten zien.
    Ziet er allemaal mooi uit.
    Groetjes van ons.

• 10 Maart 2019 - 16:26

Cees En Riet:

Lieve Anita, Arie, Debby en jeroen,.

Wat mooi om alle verhalen te kunnen lezen en wat een geweldige mooie natuur en bijzonder mooie foto's.
    Wij wensen jullie nog heel veel mooie belevenissen toe en natuurlijk nog veel meer geweldige foto's.
    Volgend jaar hopen Cees en ik naar Costa Rica te gaan dus voor insiders tips houden we ons aanbevolen.
    Wij zijn zeker geinteresseerd in het adres of de organisatie waar jullie deze reis naar jullie wensen op maat hebben kunnen regelen, zouden jullie dat aan ons willen doorgeven?
    Voor nu nog heel veel zien en genieten en a.u.b. heelhuids terug komen. Dus giftige slangen links laten liggen!!
    Veel liefs en hele dikke knuffels van Cees en Riet.

• 11 Maart 2019 - 10:27

Guy:

Hoi Anita, Arie, Debby en Jeroen,
    Wat een prachtige foto's en een overweldigende natuur. Jullie zijn wel flink bezig op vakantie en ik kijk iedere keer uit naar jullie nieuwe foto's en verslag!
    Geniet nog van jullie vakantie.
    Groet Guy

• 11 Maart 2019 - 15:19

Jeanette:

heeeeeeee je zal maar jarig zijn in Costa rica.
    Arie gefeliciteerd en ook Anita Debbie en Jeroen natuurlijk.
    we zullen hier maar niet verder vertellen hoe jong je bent geworden
    groetjes,
    ma Wim en Jeanette