11e en12e dag - Reisverslag uit Tárcoles, Costa Rica van Arie Ippel - WaarBenJij.nu 11e en12e dag - Reisverslag uit Tárcoles, Costa Rica van Arie Ippel - WaarBenJij.nu

11e en12e dag

Door: Arie

Blijf op de hoogte en volg Arie

13 Maart 2019 | Costa Rica, Tárcoles

Vanuit Monte Verde verplaatsen wij ons richting Tarcoles waar wij twee overnachtingen hebben in Hotel Cerro lodge.
Een rit van ongeveer 100 km. Ook hier weer lange stukken met kiezel en keien. Onderweg werd het al warmer en is het hier nu rond de 34 graden.
Aanzienlijk warmer dan in Monte Verde.
Ons verblijf heeft een klein zwembad maar wat lekker is om af te koelen
De rode ara's vliegen over ons verblijf en is een fraai gezicht.
3 km van het verblijf is een rivier met talloze krokodillen. Er liggen er zo 25 bij elkaar. Zwemmen is dus geen optie.
Vandaag zijn wij naar het nationaal park van carara geweest en hebben daar weer wat nieuwe beesten gespot.
Alles is weer op de plaat vastgelegd.
(Ook nog de een foto van de zip line In Monte Verde geupload)
Laatste stuk van 1 km lang

Morgen reizen wij door naar Manuel Antonio
Groeten van ons vier
Pura Vida

• 14 Maart 2019 - 11:58

Michelle:

Hoi Ippeltjes,

Wat een super gave belevenissen hebben jullie toch weer mee gemaakt!! Ik heb erg van jullie verslagen en foto's genoten! Ik vind het erg dapper van jullie dat jullie die Tarantula hebben vastgehouden!!

Geniet van jullie volgende uitstapje.